نشتی قیف شما از کجاست ؟
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۲۱-۱۳۹۵
برنده بودن یا بازنده بودن؟ در نهایت این مساله مهم است. مثل یک صاحب کسب و کار کوچک، شما بهتر از هر کس دیگری این موضوع را درک می کنید. هیچ کسی درد شکست را مانند شما احساس نخواهد کرد، حتی نمایندگان فروشتان... با این وجود، قیف های فروش بیشتر کسب و کارهای کوچک نشت می کنند(سرنخ ها خارج می شوند)صفحات گسترده، تماس های اولیه، یادداشت چسباندن، ملاقات های از دست رفته و پیگیری ها و پیام های متناقض است. شما با قدرت به جلو بروید چون شما صاحب خستگی…
بیشتر
0 دیدگاه
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۱۰-۱۳۹۵
   
بیشتر
0 دیدگاه
۱۰ راه برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک با کمترین بودجه
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۰۲-۱۳۹۵
در کسب و کارهای کوچک که بودجه در حداقل خود قرار دارد، شاید اولین هزینه ای که به فکر کم کردن آن میافتید، کاهش فعالیت‌های بازاریابی‌تان باشد. شاید بهتر است فکرتان را در این مورد اصلاح کنید. در حالی که روش‌های بازاریابی سنتی بسیار گران قیمت بوده و به سختی قابل اندازه گیری بودند، کسب و کارهای کوچک هیچ گاه ملزم به پرداخت چنین هزینه‌های گزافی نیستند و می‌توانند به ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه و همچنین قابل ارزیابی روی آورند. اما شاید تنها سوالی که در این جا می‌توان…
بیشتر
0 دیدگاه
معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۰۲-۱۳۹۵
اگر بعد از اجرای کمپین ایمیلی خود نتوانید آن را تحلیل کنید، عملاً هیچ کار نکرده‌اید و هیچ ارزشی بدست نیاورده‌اید. با تحلیل رفتار کاربران می‌توانید نقاطی که باید زمان بیشتر را روی آن‌ها بگذارید شناسایی کنید و دفعات بعد نتایج را بهبود ببخشید. ۴ روش معمول وجود دارد که بتوانید میزان موفقیت بازاریابی ایمیلی خود را بسنجید: نرخ باز شدن ایمیل ها: این معیار نشان‌دهنده این است که چند نفر ایمیل را باز کرده‌اند. درحالت نرمال انتظار می‌رود نرخ باز شدن بین ۲۰تا۴۰ درصد باشد. یکی از روش‌های افزایش…
بیشتر
0 دیدگاه
ارتباط مینیمالیسم در طراحی وب‌سایت و نرخ تبدیل
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۰۲-۱۳۹۵
مینیمالیسم در هنر در اواخر دهه ۱۹۶۰ با شعار less is more (کمتر بیشتر) ظاهر شد. این جنبش از سادگی در فرم و محتوا سخن می‌گوید، از بیان جزییات می‌پرهیزد و به طور کلی بیان شخصی در آن حذف می‌شود و از آن اغلب به عنوان هنر انتزاعی آشکار یاد می‌شود. مینیمالیسم این روزها در هنر تبلیغات و حتی تفکر طراحان وب‌سایت ریشه دوانده است. طراحانی که استراتژی مینیمالیست را اتخاذ می‌کنند از هرگونه المان غیر ضروری صرف نظر می‌کنند آن‌ها آنقدر از المان‌ها می‌کاهند تا به یک مرزی برسند…
بیشتر
0 دیدگاه
قلکی که ایده خوبی برای تبلیغات بنری است
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۱۰-۰۲-۱۳۹۵
تبلیغات بنری یکی از روش‌های مرسوم بازاریابی آنلاین است که توسط خیلی از کسب‌وکارهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه تبلیغات بنری وجود دارد که عبارتند از: پرداخت به ازای کلیک، پرداخت به ازای عمل صورت گرفته و هزینه ثابت و … . در ادامه سراغ یکی از ایده‌های تبلیغاتی کمپانی ۳M می‌رویم که برای محصول چسب اسکاچ (Scotch) این کمپانی طراحی و اجرا شده است. این کمپین تبلیغاتی به دو شیوه پرداخت، پرداخت به ازای کلیک و هزینه ثابت اجرا شده است که در ادامه…
بیشتر
0 دیدگاه
در حال بروز رسانی
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۰۹-۲۸-۱۳۹۵
بیشتر
0 دیدگاه
پارسین نیوز
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۰۹-۲۸-۱۳۹۵
بیشتر
0 دیدگاه
اخبار جهان
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۰۹-۲۸-۱۳۹۵
بیشتر
0 دیدگاه
مجله زیتونی
ارسال شده توسط:admin | تاریخ:۰۹-۲۸-۱۳۹۵
بیشتر
0 دیدگاه
1 2 3 4